Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušje, spremljanje statistike obiska in prikazovanje oglasov. Z nadaljevanjem obiska spletnega mesta ali s klikom na gumb "Se strinjam" se strinjate z uporabo piškotkov. Se strinjam Več o tem ...
 
 

Zdravniški forum > Kirurška obolenja trebuha
vprašanje: želodec
avtor: anonimno datum: 21.07.2005 08:46
Lep pozdrav!
Stara sem 28 let in imam probleme z želodcem.
Začetku maja me je začelo tiščati v želodcu(žlički)in občutek tujka v grlu(kot cmok)ter vročina (37,2), ki se je pojavila samo popoldne.PO dveh tednih sem šla k zdravniku dobila Ortanol tablete (2 na dan). Diagnoza GERB. PO tabletah so bile bolečine hujše, pojavila se je tudi močna zgaga,bruhanje, driska. Zdravnica mi je zamenjala tablete(NEXIUM 40mg)in pregled na infekcijski kliniki in gastroskopija. Na infekcijski so rekli da je vse vredu.Gastroskopija je pokazala, da je požiralnik prepilorično nadražen. Drugo vse vredu.Diagnoza :dietna prehrana in tablete Nexium še 2-3 tedna(če mi pomagajo).
Problem je v tem, da kljub rednemu jemanju tablet 5 tednov in dietni prehrani se ni nič spremenilo. En dan me je grozno tiščalo v želodcu, drug dan cmok v grlu ali pa pekoče grlo. Zopet sem šla k zdravniku.
Tokrat sem dobila Ultop S in UZ trebuha. UZ je pokazal, da je vse v mejah normalnega, le žolč je nekoliko skrčen in dve mali cisti na desnem jajčniku ampak da to ni vzrok mojim težavam. Ko sem začela piti ultopS, sem opazila, da me občasno stisne v grlu kot da bi težje dihala, kašelj in še vedno cmok. Sedaj pa mi je grozno slabo. Sili me na bruhanje vendar ne bruham in bolečina v želodcu. Ta slabost me je začela zbujati tudi po noči, čeprav imam dvignjen zglavnik. Nevem več kaj naj storim. Naj še jemljem tablete, čeprav ni nekega učinka? Naj grem še na kateri drugi pregled?
Enostavno nevem kaj naj, zato vas prosim za pomoč, nasvet. HVALA!
 
odgovor: želodec
avtor: doc. dr. Boštjan Mlakar, dr. med. datum: 25.07.2005 12:45
Spoštovani!
Težko karkoli rečem. Potrebno bo ponovno k zdravniku. Morda so vaše težave povezane s stresom, ste nervozni, itd. V tem primeru bi morda koristilo kakšno pomirjevalo.
lp
domov pomoč
e-pošta forumi
Isci

 
Vsa vsebina teh spletnih strani je izključno informativnega značaja. O svojih zdravstvenih težavah se posvetujte s svojim osebnim zdravnikom ali specialistom.
Vsebino je prepovedano kopirati brez dovoljenja
avtorjev. [0.046s] Ads