Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušje, spremljanje statistike obiska in prikazovanje oglasov. Z nadaljevanjem obiska spletnega mesta ali s klikom na gumb "Se strinjam" se strinjate z uporabo piškotkov. Se strinjam Več o tem ...
 
 

Zdravniški forum > Ortopedija
vprašanje: bolečine v križe
avtor: anonimno datum: 18.04.2008 11:52
Spoštovani !
Od decembra lani imam bolj ali manj hude bolečine v križu. V januarju mi je osebni zdravnik po štirih injekcijah in jemanju tablet Zaldiar predpisal še elektroterapijo. Stanje se je nekoliko izboljšalo, postalo je nekako znosno, sedaj v aprilu pa ponovno poslabšanje z nevzdržnimi bolečinami v ledvenem delu. Ponovno sem prejela 4 injekcije dexametazona, izvid RTG: izravnana lumbalna lordoza, delna lumbalizacija S1, povdarjen kot med ledveno hrbtenico in križnico, intervertebralna osteohondroza L5/S1, začetna spondilartroza spodnjih segmentov ledvene hrbtenice, stenoza sponalnega kanala od višine L4 navzdol.
Po tednu, ko sem prejemala injekcije, se stanje ponovno slabša, v službi namreč veš čas sedim, čeprav se zavedam, da je potrebno gibanje in telovadba, pa mi bolečine iz dneva v dan preprečujejo, da bi lahko več telovadila. Stara sem 45 let. Prosim, če mi pojasnite rentgenske izvide.

 
odgovor: bolečine v križe
avtor: Andrej Moličnik, dr.med, spec. ortoped. datum: 19.04.2008 23:50
spostovani,
grobo povedano izvid govori o rtg znakih obrabnih sprememb hrbtenice, sama podrobna razlaga vsega izvida pa presega namen tega foruma
vsekakor je potrebno vase težave najprej ovrednotiti z dobrim kliničnim pregledom in najdeno povezati (ali pa ne) z omenjenim rtg izvidom
torej - predlagam pregled (nanj se lahko naročite na tel 041 292 211)

lp andrej moličnik
domov pomoč
e-pošta forumi
Isci

 
Vsa vsebina teh spletnih strani je izključno informativnega značaja. O svojih zdravstvenih težavah se posvetujte s svojim osebnim zdravnikom ali specialistom.
Vsebino je prepovedano kopirati brez dovoljenja
avtorjev. [0.132s] Ads